2T a 4T oleje

2T Oleje

2T COMPETITION

JASO FC; API TC; ISO-L-EGD
Vysoce kvalitní samomísitelný motorový olej na bázi syntetických esterů pro vodou a vzduchem chlazené dvoutaktní motory. Pro širokou škálu dvoutaktních motorů: Smíchaný předem (standardní mísitelnost 1:50, nebo dle norem výrobce, OEM), nebo v odděleném zásobníku maziva.

2T SNOW COMPETITION

CEC TSC-4; API TC+; JASO FC;Global ISO-L-EGD; PIAGGIO HEXAGON; APRILIA SR 50 DiTech; ROTAX 253
Nejvýkonnější, plně syntetický, na diesterové bázi, s nízkou kouřivostí a s nízkým obsahem popela, vysoce výkonný dvoutaktní motorový olej, pro použití v "premixech" (směs paliva a oleje), stejně také do vstřikovacích systémů. Použití pro naprostou část současných sněžných skútrů používající směsi oleje a benzínu (standardní mísitelnost 1:50, nebo dle norem výrobce, OEM) nebo pro oddělené mazání, vstřikování.

2T KART

JACO FC; ISO GD
Samomísitelný dvoutaktní olej jehož základem jsou syntetické estery. Vyvinut pro mj. potřeby v závodech motokár Kart. Olej 2T Kart je vhodný k užití jak pro rychle se měnící podmínky zatížení, stejně tak i pro provozování při trvale vysoké rychlosti. Pro použití ve všech typech motorů Kart, tj. maloobjemových vysokootáčkových dvoutaktních motorech. Používá se v typickém poměru: jeden (až dva) díly oleje na 50 dílů benzínu nebo jak je předepsáno výrobcem.

2T ECO

NMMA TC-W3; CEC L-33-T-82
Plně syntetický a snadno biologicky odbouratelný moderní olej pro dvoutaktní vodou i vzduchem chlazené motory, nejvyšších výkonností. Používá se pro mazání motorů nejvyšších výkonností, např.: lodní motory a vodní skútry, motocykly, mopedy a motokáry, pojízdné nebo přenosné motorové generátory, dvoutaktní motorové travní sekačky a další zahradní technika, řetězové pily včetně modelů STIHL a HUSQVARNA, sněžné skútry a ultralehká motorová letadla s pohonem ROTAX.

2T SUPERIOR

CEC TSC – 4; API TC; Global ISO-LEGD; PIAGGIO SI; JASO (M35-93) FC; TISI 2 stroke
Vysoce kvalitní, polosyntetický, dvoutaktní motorový olej s nízkou kouřivostí, používající v „ pre-mixech“ (směs oleje a benzínu), tak i do vstřikovacích systémů oleje. Použití prakticky ve všech dvoutaktních motorech používající „pre-mix“ paliva (směs oleje a benzínu, standardní mísitelnost 1:50, nebo dle předpisů výrobce, OEM) nebo pro oddělené vstřikování oleje.

2T SNOW SUPERIOR

CEC TSC-4; API TC+; JASO FC; Global ISO-L-EGD; PIAGGIO HEXAGON; APRILIA SR 50 DiTech; ROTAX 253
Polosyntetický nízko kouřivý olej s malým obsahem popela pro dvoudobé motory skútrů jak pro přímý vstřik tak pro pre-mix směs. Používaný u většiny modelů velkých výrobců: ARCTO(Arcto cat), Bombardier (Ski-Doo, Grand Sport, Cross Country ZX-X,SC-10, MXZ, Deep Snow Summit, GrandTouring, Utility Scandic, WT/LT, modely Alpine), LYNX (GLT, ST, Forest SOX S, Safari, Explorer, Ranger), YAMAHA (modely autolube).

2T OUTBOARD

NMMA TC-W3/TC-WII/TC-W
Vynikající bez popelový minerální olej pro 2 taktní motory pro premixy i pro přímý vstřik. Pro motory vodou i vzduchem chlazené. Použití pro široké rozpětí dvou taktních motorů (premix 1:50 nebo v oddělené nádobě). Vodou chlazené (kromě 4 válců Honda), doporučen společnostmi JOHNSON, ENVINRUDE, MARINER, MERCURY, SUZUKI, YAMAHA apod. Pro motorové pily a vodní skútry. Pro některé skútry, motokáry a mopedy. Pro některé zahradní sekačky a zahradní nářadí. Pro některé sněžné skútry

2T POWER

CEC TSC-3
Ekonomický typ, víceúčelový samo mísící typ pro 2 taktní motory pro pre mixy i pro přímý vstřik. Pro motory vodou i vzduchem chlazené. Používaný v dvoudobých motorech jako jsou motocykly,mopedy, skútry,mobilní generátory, sekačky na trávu, čtyřkolky apod. používající buď premix nebo přímý vstřik oleje.

2T POWER GREEN

CEC TSC-3
Multiúčelový, samomísitelný dvoutaktní motorový olej typu „ECONOMY“ použitelný jak pro premixy, tak pro samostatné užití v systému vstřikování oleje. Použitelný jak pro vodou, tak pro vzduchem, chlazené motory. Použití pro dvoutaktní motory různých kategorií výkonnosti, od nejnižších až po vysoké výkony. Typickými představiteli jsou motocykly, mopedy, skútry, mobilní či stacionární generátory, zahradní sekačky a další zahradní technika poháněná dvoutaktním motorem.

2T RACING GEAR

Plně syntetický převodový olej se speciálními aditivy na vysoké zatížení. Mazání hodně zatížených převodovek i v hodně extrémních podmínkách. Nutno ověřit manuál pro přesné použití. Zlepšuje a usnadňuje řazení, hlavně krátce po startu motoru za nízkých teplot. Zmenšuje opotřebení díky speciální kombinaci aditiv, nepění. Díky plně syntetickému složení je vhodný na použití jak ve velice nízkých tak velice vysokých teplotách.

2T SPORT GEAR

Polosyntetický převodový olej se speciálními aditivy na vysoké zatížení. Mazání hodně zatížených převodovek i v hodně extrémních podmínkách. Nutno ověřit manuál pro přesné použití. Zlepšuje a usnadňuje řazení, hlavně krátce po startu motoru za nízkých teplot. Zmenšuje opotřebení díky speciální kombinaci aditiv, nepění.


4T Oleje

4T GARDEN

API SE/CE; MIL-L-46152A/MIL-L-2104B; SAE 30
Vysoce kvalitní monográdní olej z minerálního základového oleje pro 4 dobé motory s malým výkonem. Použití pro motory pohánějící malé zahradní traktory, sekačky, sněžné frézy, přenosné generátory, motokáry, čtyřkolky. Často používán výrobci Briggs&Stratton, Clinton, Craftsman, Homelite, Honda, Kawasaki, Kohler, Kubota, Onan, Tecumseh, Wisconsin, Yamaha atd. (vždy nejdříve ověřte dle návodu k použití).

4T RACING GEAR

API GL-5/GL-4; SAE 75W90
Multigrádní (SAE 75W90) plně syntetický převodový olej se speciálními aditivy na vysoké zatížení. Mazání hodně zatížených převodovek i v hodně extrémních podmínkách. Nutno ověřit manuál pro přesné použití. Dosahuje a překonává API GL-5 a API GL-4, viskosometricky dosahuje SAE 75W90. Zlepšuje a usnadňuje řazení, hlavně krátce po startu motoru za nízkých teplot. Zmenšuje opotřebení díky speciální kombinaci aditiv. Díky plně syntetickému složení je vhodný na použití jak ve velice nízkých tak velice vysokých teplotách.