Racing oleje

Motorové oleje

SYNTURO RACING 10W60

API SH/CD; CCMC G5/PD2
Vysoce kvalitní syntetický motorový olej pro nejnáročnější pracovní podmínky během všech ročních období a ve všech klimatických podmínkách.Motorový olej vhodný pro všechny typy benzínových, LPG i naftových motorů s přeplňováním i bez, v osobních vozech posledních generací včetně víceventilových. Zvláště vhodný pro chladnější klimatické podmínky. Použitelný všude tam, kde jsou doporučeny motorové oleje stejných či nižších klasifikací.

ENERGY RACING 20W50

API SJ/CD
Špičková vysokoviskozní kapalina, určená pro mazání závodních motorů. Redukuje tření a zajišťuje perfektní mazání i při nejvyšších otáčkách a zatíženích závodního motoru. Kapalina je navržena i s ohledem na odolnost vůči agresivním účinkům závodních pohonných hmot. Toto vysoce výkonné mazivo je navrženo k provozování na motorech s extrémní výkonností a pracující v těžkých proměnlivých podmínkách. Není určeno pro motory s nejvyšším tepelným zatížením. Použití tohoto maziva zvyšuje životnost ložisek pístní a hliníkové skupiny motoru, zvláště u těch závodních motorů, vykazujících vysoký poměr otáčky/kilowaty.

HITRAC 10W40

API CG-4/CF-4/CF/CE/CD; GL-5/GL-4; ACEA E3
Multifunkční polosyntetický olej typu "STOU", pro průmyslové stroje, zemědělské a zahradnické zařízení i kompresory. Používá se v buldozerech, průmyslových a zemědělských traktorech, stavebních strojích i kompresorech. Pracuje jako motorový olej, hydraulický olej, převodový olej, kapalina na mokré brzdy, ale také jako převodový a kompresorový olej.

4T GP COMPETITION

SAE 5W40; API SJ; ACEA A3; CCMC G5; JASO MA
Plně syntetický olej vyvinutý jako ideální mazivo pro čtyřtaktní motocyklové motory splňující vysoké požadavky kladené na závodní motocykly, vysokootáčkové motory s velkým zatížením. Používá se ve čtyřdobých motocyklových motorech, perfektní do motorů se spojkou ve společné olejové lázni. Speciálně určený pro závodní typy motocyklů nebo pro velmi silné motocykly značek: BMW, HONDA, KAWASAKI, MOTO GUZZI, SUZUKI, TRIUMPH a YAMAHA.

2T MX COMPETITION

JASO FC; ISO-GD; PIAGGIO HEXAGON
Vysoce kvalitní samomísitelný motorový olej pro dvoutaktní motory, na bázi syntetických esterů. Používá se v dvoutaktních motorech jak při proměnlivých provozních podmínkách, tak při trvale konstantním vysokém zatížení, jež se vyskytuje během závodů a sportovních jízd. Použití ve dvoutaktních motorech motocyklů a motokár. Typicky se mísí s benzínem v poměru 1: 50, nebo dle předpisu výrobce motocyklů. Je také vhodný do dvoutaktních motorů se vstřikováním. Je speciálně navržený pro použití ve vyšších rychlostech a pro silnější dvoutakty.

2T KART

JACO FC; ISO GD
Samomísitelný dvoutaktní olej jehož základem jsou syntetické estery. Vyvinut pro mj. potřeby v závodech motokár Kart. Olej 2T Kart je vhodný k užití jak pro rychle se měnící podmínky zatížení, stejně tak i pro provozování při trvale vysoké rychlosti. Pro použití ve všech typech motorů Kart, tj. maloobjemových vysokootáčkových dvoutaktních motorech. Používá se v typickém poměru: jeden (až dva) díly oleje na 50 dílů benzínu nebo jak je předepsáno výrobcem.

2T SNOW COMPETITION

CEC TSC-4; API TC+; JASO FC;Global ISO-L-EGD; PIAGGIO HEXAGON; APRILIA SR 50 DiTech; ROTAX 253
Nejvýkonnější, plně syntetický, na diesterové bázi, s nízkou kouřivostí a s nízkým obsahem popela, vysoce výkonný dvoutaktní motorový olej, pro použití v "premixech" (směs paliva a oleje), stejně také do vstřikovacích systémů. Použití pro naprostou část současných sněžných skútrů používající směsi oleje a benzínu (standardní mísitelnost 1:50, nebo dle norem výrobce, OEM) nebo pro oddělené mazání, vstřikování.

2T ECO

NMMA TC-W3; CEC L-33-T-82
Plně syntetický a snadno biologicky odbouratelný moderní olej pro dvoutaktní vodou i vzduchem chlazené motory, nejvyšších výkonností. Používá se pro mazání motorů nejvyšších výkonností, např.: lodní motory a vodní skútry, motocykly, mopedy a motokáry, pojízdné nebo přenosné motorové generátory, dvoutaktní motorové travní sekačky a další zahradní technika, řetězové pily včetně modelů STIHL a HUSQVARNA, sněžné skútry a ultralehká motorová letadla s pohonem ROTAX.

Převodové oleje

GEAR GL-5 HYPERFLOW LS 75W140

API GL-5 +LS; MIL-L-2105D; SAE J306
Plně syntetický hypoidní "Limited slep" převodový olej, který se používá v těžce namáhaných převodovkách. Používá se pro koncové pohony, převodové jednotky a převodovky pracující v náročných podmínkách točivého momentu vyžadující speciální protioděrový typ oleje (Limited Slip) pro počáteční a servisní plnění.

4T RACING GEAR

GL-5/GL-4; SAE 75W90
Multigrádní (SAE 75W90) plně syntetický převodový olej se speciálními aditivy na vysoké zatížení. Mazání hodně zatížených převodovek i v hodně extrémních podmínkách. Nutno ověřit manuál pro přesné použití. Dosahuje a překonává API GL-5 a API GL-4, viskosometricky dosahuje SAE 75W90. Zlepšuje a usnadňuje řazení, hlavně krátce po startu motoru za nízkých teplot. Zmenšuje opotřebení díky speciální kombinaci aditiv. Díky plně syntetickému složení je vhodný na použití jak ve velice nízkých tak velice vysokých teplotách.

2T RACING GEAR

Plně syntetický převodový olej se speciálními aditivy na vysoké zatížení. Mazání hodně zatížených převodovek i v hodně extrémních podmínkách. Nutno ověřit manuál pro přesné použití. Zlepšuje a usnadňuje řazení, hlavně krátce po startu motoru za nízkých teplot. Zmenšuje opotřebení díky speciální kombinaci aditiv, nepění. Díky plně syntetickému složení je vhodný na použití jak ve velice nízkých tak velice vysokých teplotách.

2T SPORT GEAR

Polosyntetický převodový olej se speciálními aditivy na vysoké zatížení. Mazání hodně zatížených převodovek i v hodně extrémních podmínkách. Nutno ověřit manuál pro přesné použití. Zlepšuje a usnadňuje řazení, hlavně krátce po startu motoru za nízkých teplot. Zmenšuje opotřebení díky speciální kombinaci aditiv, nepění.